נ/220


אני תלמיד כיתה ט 4 ביום הארוע הגעתי לבית ספר נופי גולן בשעה שבע וחצי בבוקר, נכנסתי לכיתה למדתי שעור הסטוריה,
בשעה 8:15 הסתיים השיעור היה 5 דקות הפסקה, נשארתי בכיתה, לאחר מכן התחיל שיעור תנך,
בשעה 9:05 היתה הפסקה עד השעה 9:15, יצאתי להפסקה הייתי ברחבה ליד חדר מורים יחד עם חברים שלי, דנXX דרXX ובX ברXX, בשעה 9:15 נכנסתי שוב לשיעור גאוגרפיה עד 10:00. יצאנו להפסקה ב10:00 עד 10:20, הייתי בקפיטריה. חזרתי לשיעור ספרות עד שעה 11:05. היה הפסקה 5 דקות. נשארתי בכיתה לא יצאתי החוצה. בשעה 11:10 התחיל שיעור אנגלית עד שעה 12:00. היה הפסקה 10 הייתי ברחבה ליד הכיתה. בשעה 12:10 נכנסתי לשיעור פיזיקה עד השעה 12:55 למדנו חצי כיתה במעבדות, הפסקה 5 דקות ומשם הלכנו כולם לכיתה ט4 ושם למדנו את שיעור פיזיקה השני, בזמן שעברתי מהמעבדות אני מתקן לפני סוף השיעור הראשון של פיזיקה בערך בשעה 12:40 יצאתי מהכיתה במעבדות, אני נXX זכXXX ובX ברXX הלכנו לשתות במתחם של כיתות ט ובדרך ראיתי את תאיר ראדה הולכת מכיוון רחבת ט עולה במדרגות לחדר של מערכת שעות, נXX זכXXX אמר לה מה קורה, אמרנו לה הי והמשכנו שתינו מים וחזרנו למעבדות, כשחזרנו לא ראינו את תאיר ליד ליד החדר של מערכת שעות, זה הפעם האחרונה שראיתי אותה.
ש. האם תאיר היתה עם התיק שלה?
ת. לא
ש. האם יכול להיות שתאיר הגיעה מכיוון הברזיה?
ת. יכול להיות
ש. האם תאיר דיברה בפאלפון?
ת. לא
ש. מה הפאלפון של נXX זכXXX ובX ברXX 
ת. אני לא יודע
ש. האם ראיתם תלמידים ברחבה כאשר ראיתם את תאיר?
ת. ראינו מורים ליד חדר מורים
ש. באיזה כיתה לומדים נXX זכXXX ובן ברמי?
ת.בכיתה שלי ט4
האם אתה זוכר כיצד נראתה תאיר האם ראית אותה ליד חדר מערכת שעות?
ת. תאיר חייכה אלינו נראתה רגילה.
ש. נXX ובX הגיעו היום ללימודים?
ת. נXX לא הגיע היום ואת בX חקרו
ש. האם יש לך מה להוסיף?
ת. לא
ש. כשחזרתם בסיום שיעור פיזיקה ראיתם אדם חשוד הרחבה של שכבה ט׳?
ת. לא. ש. האם כאשר ראיתם את תאיר היא היתה לבד?
ת. כן