נ/044


ראיתי את הנל בנוכחות ענXX לXX מורה בבית ספר נופי גולן וזאת על פי בקשתו של הנל

אני תלמיד כיתה ט2 בבית הספר נופי גולן זו שנה ראשונה שאני לומד בבית הספר נופי גולן הגעתי לכאן מיוזמתי ואני רוצה לספר שביום רביעי שעבר למדתי כרגיל, סיימתי שעור שביעי יותר נכון משעה אחת וחמישה עד עשרה לשתיים בצהריים היה לי שיעור חופשי הייתי עם חברים בשטח בית הספר ובסביבות השעה רבע לשתיים בצהריים נכנסתי לסיפריה הנמצאת בקומה השניה, יש רק ספריה אחת בבית הספר, ישבתי בספריה ועשיתי עבודה ובסביבות השעה שלוש וחמישה או שלוש ועשרה סיימתי בספריה ויצאתי וירדתי למטה לרחבה של כיתות ט' הרגשתי צורך להכנס לשירותים הסתכלתי בשירותי בנים וראיתי שהיה מלוכלך בשתן ולא יכולתי להכנס
אז עליתי לקומת הסיפריה שנמצאת חצי קומה מעל המקום שקרה בו האירוע ביום רביעי
נכנסתי לשרותי הבנים בקומה זו עשיתי צרכים
התעכבתי אולי חמש דקות בזמן הזה לא הרגשתי בשום דבר חריג או מוזר ולא שמעתי דבר חריג או מוזר וכשיצאתי מהשירותי בנים לאחר ששטפתי ידיים, ראיתי שני בחורים צעירים, אחד ישב על ספסל שנמצא מול שירותי הבנים בהם הייתי והשני עמד לידו ואותו בחור שעמד נראה לא רגוע, עמד עם הידיים בכיסים ולא רגוע וחסר מנוחה כזה
כשיצאתי רק זה שעמד הסתכל לי בעיניים, לא דיברתי איתם והם לא דיברו איתי בכלל ולא שמעתי אותם מדברים יחד, הימצאות שלהם במקום הייתה חריגה עכשיו במיוחד אחרי שקרה מה שקרה
אני ירדתי חזרה לרחבה של כיתה ט ולא התייחסתי לאותם שני בחורים שראיתי כפי שסיפרתי, למיטב זיכרוני שני הבחורים נראים כבני גיל של כיתה יב' הם לא מוכרים לי כלל זו פעם ראשונה שראיתי אותם אם אראה את אותם בחורים שוב אולי אולי אוכל לזהות את הבחור שעמד
התאור של הבחור שעמד גובה בין 1.70 סמ ל – 1.80 סמ, שיער שחור קוצים לא קצר, מבנה גוף בינוני לבש הכל שחור, לא היה עם כובע או משקפיים, לא זכור לי אם ראיתי תיק לידו או עליו, עד כמה שאני זוכר היה לו מבנה ראש מרובע, לא זוכר אם עישנו סיגריות לא זוכר אם ראיתי אותו מחזיק פלאפון ועד כמה שאני זוכר גוון צבע העור שלו שחום
לגבי הבחור השני שישב אני זוכר פחות פרטים כי לא היתה לי ההזדמנות להתמקד בו ומה שאני זוכר שהוא ישב בקרבת הבחור שעמד והידיים שלו היו בכיסים לא זוכר יותר פרטים.

ש. האם היו תלמידים או אנשים נוספים בקומה או בקרבת אותם שני אנשים שתיארת?
ת. כולם היו בטיול הם היו לבד רק שתיהם לא ראיתי עוד אנשים בקרבתם
ש. מדוע לא סיפרת זאת ביום הראשון שהבנת שהעניין חשוב?
ת.כן סיפרתי, סיפרתי את זה למורה שאני לא מכיר את שמה מורה של יב' בבית הספר, סיפרתי לה את מה שראיתי ביום חמישי שעבר והיום החלטתי להגיע ולספר את זה כי זה חשוב.
ש. האם תוכל לזהות מי מהבחורים שתארת בעדות?
ת. אני לא יודע כי הבחור שעמד לא נחרט לי בזיכרון כי כשראיתי אותו לא הייתה לזה חשיבות ולא יחסתי לזה קשר למשהו, אני לא יודע אם אוכל לזהות אותו, לגבי הבחור שישב אני ממש לא זוכר את תווי פניו
ש. סיפרת לי שבהמשך אחרי שיצאת מהשירותים הסתובבת וראיתי את אותם שני בחורים שראית בקרבת שרותי הבנים למעלה יושבים בפרגולה.
ת. עשר דקות או רבע שעה אחרי שסיימתי את צרכיי בשירותים וראיתי את שני הבחורים כפי שסיפרתי ואחרי שסתובבתי למטה קצת ברחבה אני זוכר כשיצאתי עברתי דרך הפרגולה שמול היציאה מהמבנה ראיתי את שני הבחורים שראיתי קודם ליד השירותים נמצאים בפרגולה זה עם השחור עמד עדיין עם הידיים בכיסים ולא היה רגוע והבחור שהיה איתו היה יושב הם היו לבד בפרגולה והוא עם השחור עוד פעם הסתכל עלי אני לא התמקדתי בו 
כשראיתי שאין חברים שאני מכיר בפרגולה חזרתי חזרה לתוך המבנה ובסביבות השעה שלוש וחצי הלכתי לכיוון ההסעות אני אומר שוב אולי את זה עם השחור אני אוכל לזהות אבל לגבי השני אין סיכוי בכלל
לפני שמסרתי עדות יצאתי עם השוטר ארז והראתי לו את הכל את השרותים את המקום שבו ראיתי את שני הבחורים וגם היכן היו בפרגולה מסרתי כל מה שאני יודע.
ש. האם הכרת את תאיר באופן אישי?
ת. לא.
ש. דיברת פעם עם תאיר?
ת. לא
ש. שמעת אולי מי פגע בתאיר?
ת. לא
ש. שמעת על בחור אבי מטבריה?
ת. לא מכיר

ש. יש לך משהו להוסיף?
ת. לא.

המורה עXXX שנוכחת בעדות הנל מאשרת שהנל סיפר לה רק שראה שני בחורים בנסיבות מחשידות בסוף השעה התשיעית באותו יום של המקרה.

הודעתו הוקראה בפניו  ואושרה כנכונה בחתימתו