נ/183


ראיתי את הנ"ל לפני ולשאלתי מה ידוע לה לגבי המקרה ומה הקשר שלך לתאיר ראדה?
אני תלמידת כיתה ט5 בבית ספר נופי גולן, ביום רביעי הגעתי לבית הספר בשבע וחצי בבוקר, נכנסתי לכיתה עד שמונה ורבע, היתה הפסקה וחזרתי לכיתה בשמונה ועשרים עד תשע וחמישה, שוב היתה הפסקה 5 דקות ולאחר מכן שיעור נוסף עד 10:00 ואז יצאנו להפסקה הייתי ברחבה של כיתות ט וראיתי את תאיר ביחד עם ספxx תיxxx, אמרתי לה בוקר טוב וכו' וחזרתי לשיעור
בשעה השישית נכנסתי לשיעור ויצאתי להפסקה ובהפסקה הזאת שוב ראיתי את תאיר שוב ברחבה של ט ישבתי ודיברתי איתה 5 דקות היה הרגשה שתאיר כועסת עלי ושאלתי אותה למה והיא אמרה שהיא לא כועסת עלי וצחקה וחיבקה אותי ואז שוב נכנסתי לשיעור אחרי 15 דקות לערך יצאתי משיעור לרחבה של ט הייתי שם 10 דקות בערך, לא ראיתי את תאיר באותו הזמן 
נכנסתי לשיעור בסיום השיעור ישנם תלמידים שהולכים הביתה ואני נשארתי לשיעורים שמיני ותשיעי
בשעה שמינית הלכתי לשרותים בשכבה שלי שייכים לשכבה ט ו י'

ש. מתי זה השעה השמינית?
ת. שיעור מתחיל בשעה 13:55 ומסתיים 14:40
ש. מתי את יצאת מהשעה השמינית לשירותים?
ת. אני לא זוכרת בדיוק מתי יצאתי מהשיעור השמיני אבל אני הייתי בשירותים ביום רביעי האחרון שקרה המקרה, בנוסף נכנסתי שוב לשירותי הבנות בהפסקה שבין השעור השמיני לתשיעי והייתה איתי יחד מאxx בx זxx, מxxx נכנסה לשירותים לעשות פיפי אני חיכיתי לה בכניסה לשירותים אני לא נכנסתי לשירותים
ש. כשאת נכנסת לשירותים האם הבחנת כי הדלתות של התאים סגורות?
ת. לא התייחסתי לזה שאם הדלתות סגורות או פתוחות לא ראיתי שום דבר מוזר
ש. האם כשהיית בסמוך לשירותים בין הפסקות ראית עוד תלמידות שנכנסות לשירותים?
ת. לא.
ש. מתי מתחילה השעה התשיעית ומתי מסתיימת?
ת. משעה 14:45 עד 15:30
ש. מה את עשית בשירותים כאשר נכנסת לשירותים
ת. רציתי לקנח את האף לקחתי נייר מהשירותים לא נכנסתי לתאים
ש. האם את מזהה את הגנן של בית הספר?
ת. לא, אני לא ידעתי שיש בכלל גנן בבית הספר
ש.האם יש לך מה להוסיף?
ת.לא
ש. האם את זוכרת מה היתה ההתנהגות של תאיר כשפגשת אותה?
ת. תאיר היתה עם הנגן של ספיר תירוש היא התנהגה בצורה רגילה

זאת הודעתי אשר הוקראה בפני ואושרה כנכונה בחתימת ידי.
עדות זאת נגבתה בנוכחות המורה עxx לxxx ובנוכחות התלמידה נxxx שxxx


הערת האתר: במידה ומופיעה * כדאי להשוות מול המסמך המקורי