נ/229


ראיתי את הנ״ל ורשמתי דבריה כדקלמן:

אני לומדת בבית ספר נופי גולן שנה שניה בחטיבה של כיתות ז-ח במבנה של כיתות שכבות ז׳ וח׳. היום בבוקר הגעתי לבית ספר בשעה שבע וחצי בבוקר ועד שלוש. שיעור שישי מתחיל בשעה 12:00 ומשהו ומסתיים אחרי השעה 13:00. עד שיעור שישי היום אני לא ראיתי את תאיר. את תאיר אני מכירה מהגן וגם בית ספר יסודי למדנו יחד עד כיתה ז׳ ומשם בכיתות אחרות.
תאטרון מתקיים במבנה של בית הספר חטיבה עליונה שבו לומדים שכבות ט׳ , י׳, יא׳ ,יב׳.
אני יחד עם כל חברי ששייכים לתאטרון הגענו לבית הספר הגדול ופגשתי את תאיר במדרגות ליד חדר המורים כשראיתי אותה ראיתי שהיא לא מחייכת דבר שלא אופייני לה ושאלתי אותה למה היא ככה ותאיר אמרה שאין לה מצב רוח, היה לה תיק גב אני לא שמתי לב אם מישהו הלך איתה כי כולנו עלינו לכיתה שנמצאת בקומה השנייה, לאחר שנכנסנו תאיר ביקשה ממxx המורה לשבת בצד ולא אמרה למה והתיישבה בצד ושמעה MP3,השאר ישבו במעגל חוץ מ שxx וxx, תxx ושxx שגם לא השתתפו בשיעור. הם איחרו והמורה אמר להם לשבת בצד
בסיום שיעור אני לא ראיתי מתי תאיר יצאה מהכיתה סיום שיעור שישי להפסקה בערך 5-10 דקות, אני יצאתי החוצה לחברה ליד חדר מורים ששם פגשתי את ספxx תיxxx ויחד הלכנו לכיוון החטיבה שלי בשביל
ולפני שהגענו לשביל המוביל לחטיבה שלי פגשנו את תאיר, תאיר שאלה את ספxx אם היא צריכה את הנגן שלה וספxx אמרה שתשאיר אותו עד סוף היום
לא ראיתי את הנגן ראיתי את תאיר עם אוזניות, אנחנו המשכנו לכיוון החטיבה ותאיר נשארה לעמוד במקום, אני לא שמתי לב אם היה איתה מישהו, לאחר ההפסקה חזרתי לבד לשיעור תיאטרון בחטיבה העליונה כי איחרתי לשיעור, בזמן שהגעתי בהפסקה לחטיבה עם ספxx פגשתי את קריסxxxx חברה שלי ונשארתי איתה לא שמתי לב מה עשתה ספxx, איחרתי לשיעור שביעי תיאטרון כי הייתי עם קריסxxxx השיעור מתחיל שעה 13:05 עד 14:00 לערך, נכנסתי לכיתה והתיישבתי במעגל ואפילו לא שמתי לב לגבי תאיר ואני לא יודעת אם היתה בשיעור או לא כי לא שמתי לב אליה
בסיום שיעור שביעי הלכתי לכיוון השער ללכת הביתה ובשביל שיורדים לשער פגשתי את שx יפxx והיא שאלה אותי אם ראיתי את תאיר אמרתי שלא והמשכתי הלאה, הייתי כל הזמן הזה עם קריסxxxx ליוויתי את קריסxxx עד לתחנת המשטרה וחזרתי לחטיבה כי יש לי מועדונית מהשעה, מסיום הלימודים ועד השעה 17:00, אחרי המועדונית הלכתי הביתה ולא ראיתי את תאיר חוץ מההפסקה של שיעור שישי ובשיעור הזה.

ש. האם היית בקשרים הדוקים* עם תאיר?
ת. היינו לומדות בחוג ג'אז' ביחד ומדי פעם בהפסקות מדברות, מחוץ לבית הספר לא הייתי נפגשת איתה, לא הייתי באה אליה והיא לא באה אלי. רק בבית ספר בהפסקות
ש. מי היו החברות של תאיר ואיך את יודעת שהן היו חברות שלה?
ת. לילxx לחיxxx, יוxx אלxx, ניקxx אורxxx, ספxx תיxxx, נxx לxx, שx יפxx, ליxxx חסxx ושx יפxx וליxxx משכבה ט כי בד"כ ראיתי גם בביה"ס וגם מחוץ לביה"ס אותן יחד.
ש. האם לתאיר ו/או למישהו מהחברות שלה היו כינויים* שם חיבה אחר?
ת. לי בבית הספר קוראים "קיקו" ללx לחיxxx לילxx היו קוראים "לילו", ליוxx אלxx היו קוראים מזמן "סטוף" מעבר לזה אני לא יודעת
ש. האם את ותאיר הייתן מספרות אחת לשניה על חוויות של 'בנים' ו'בנות'?
ת. לא, לא דיברתי איתה על בנים ובנות לא דיברתי איתה על דברים כאלה
ש.האם את יודעת אם לתאיר היה ידיד או חבר קרוב?
ת. חבר לא היה לה, זה בטוח, כי דברים כאלה מתפרסמים מהר בבית ספר והייתי יודעת כבר וידיד היו לה הרבה ידידים ובזמן האחרון ראיתי אותה הרבה פעמים עם בxx xxx משכבת ט' , ראיתי אותם  לעיתים בתיכון יחד מדברים ויושבים
ש. האם היה לה עוד ידידים?
ת. לא שאני יודעת חוץ מנxx עגxx ובx קקxx, וקוxx לוxxx ועוד אחד בשם מxx לא יודעת שם משפחה, כולם מתיכון כיתה ט, בדרך כלל ראיתי את תאיר יחד איתם בתיכון, רבים מהשכבה שלי הולכים לתיכון כי אצלנו משעמם.
ש. האם למישהו מהידידים שכרגע אמרת היו שמות או שמות חיבה או כינויים?
ת.לא, מה פתאום הם בנים , מה כינויים לבנים
ש.האם את התכבת עם תאיר ראדה ב ICQ?
ת.לא הרבה
ש.את זוכרת מתי בפעם אחרונה התכתבת איתה?
ת. אווי, או מזמן.
ש. מה הכינוי שלה ב ICQ?
ת אני לא זוכרת
ש. מה הכינוי שלך ב ICQ?
ת.הכינוי שלי באי סי קיו "קיקו"
ש. האם יש לך חבר?
ת. כן שמו בx ביxx מכיתה ט בפנימיה ברמת מגשימים
ש. בx מכיר את תאיר?
ת. הוא לא מכיר אישית אבל יודע מי זאת
ש. לקריסxxxx יש חבר?
ת. כבר לא, היה יוxx אזוxxx מבית הספר נופי גולן כיתה ט .
ש.לאן אתם , בני גילך, שיכבה יוצאים לבלות בסופי שבוע או אולי אפילו באמצע שבוע?
ת. אני לא מטיילת, לא מסתובבת עם השכבה שלי, אבל בדרך כלל אני יודעת על בני שכבה שלי או במרכז מטיילים או בגן 'פופאי', או בגן 'שילת'* סתם כולם יושבים מדברים וצוחקים.
ש. האם את מעונינת להוסיף עוד משהו?
ת. לא

הודעתי זו נמסרה מרצוני הטוב והחופשי


הערת האתר: במידה ומופיעה * כדאי להשוות מול המסמך המקורי