נ/310


אני לומדת בנופי גולן בקצרין בכיתה ח1, בכיתה שלי למדה תאיר ז"ל, ביום רביעי בשיעור שישי ושביעי למדתי חוג תיאטרון, תאיר גם לומדת בחוג, היא באה לשיעור הראשון וביקשה מהמורה שהיא לא רוצה להשתתף ורוצה לשבת בצד וישבה בצד שמעה מוסיקה בMP3, וכשהסתיים השיעור הראשון בסוף השיעור השישי, יצאנו להפסקה אני לא יודעת את השעה ואני הלכתי יחד עם חלק מהחברות שלי לחטיבת ביניים איפה שאנחנו לומדים וישבנו שם כל החברים והחברות ובסוף ההפסקה הלכתי עם חברה שלי שגם לומדת בחוג תיאטרון בשם נוxx בx דxx לשיעור השביעי בחוג תאטרון, ואז כשעברנו בפרוזדור בכיתה הראשונה כיתה ט אני לא יודעת איזה ט ראיתי את תאיר יושבת עם כמה ילדים וילדות מכיתה ט אני לא יודעת לא שמתי לב עם מי היא ישבה אבל ראיתי אותה שם ישבו על השולחנות היו מדברים ואז אני ונוxx עברנו בפרוזדור ואמרה לי נוxx "תראי היא יושבת כל הזמן עם הילדים של כיתה ט" ושהיא כזה אמרה לי אני לא עניתי והמשכתי יחד עם נוxx לשיעור תאטרון, כשהסתיים שיעור השביעי נסעתי עם חברה בשם ליxx כהx אמא שלה באה לקחה אותה אז נסעתי איתם יחד כי אני גרה לידם
תאיר ז"ל לא נכנסה לשיעור תאטרון השיעור השביעי ולא ראיתי אותה יותר, מאוחר יותר כשהייתי בבית, חברים של אח שלי בתxx ,אבxx ויקx אמרו לאבא שלי שתאיר נעלמה ומחפשים אותה ואז אני ובני משפחתי גם הצטרפנו לחיפושים ומאוחר יותר הבנתי שמצאו אותה מתה בשירותים בבית הספר אני מאז לא חזרתי לבית הספר אני פוחדת נורא לחזור וזה כל מה שיש לי להגיד.

ש. האם ידוע לך על סיכסוך שהיה לתאיר עם אחרים?
ת. לא, לא נראה לי שהיה לה סכסוך עם מישהו, היא היתה ילדה מקובלת כולם רצו להיות בחברתה
ש. האם תאיר התנהגה באופן טבעי?
ת. כן רגיל כמו כל יום, רק המעניין שלא השתתפה בשיעור כי היא אוהבת תאטרון
ש. האם שמעת מי עשה את זה לתאיר ולמה?
ת. לא
ש. אך את מגדירה את מערכת היחסים שלך עם תאיר ז"ל?
ת. לא היתה לנו מערכת יחסים קרובה ובכלל אפילו שלום לא היינו אומרות אחת לשניה
ש. האם רבתן?
ת. לא, אולי ריבים קטנים כאלה של שניה וזה מידי פעם, אבל לא משהו רציני
ש. אז מדוע אתן לא דיברתן?
ת. לא יודעת אין סיבה
ש. האם יש לך מה להוסיף?
ת. לא

הקראתי בפניה את הודעתה והיא*


הערת האתר: במידה ומופיעה * כדאי להשוות מול המסמך המקורי