ת/382 הודעתה של התלמידה יר.אי. "תאיר אהבה לשמוע כריסטינה אגיולרה השיר HURT

ראיתי את הנ"ל בנוכחות המחנכת דליx ירקוxx מבית ספר נופי גולן וגביתי הודעתה כדלקמן"

ש. תארי לי את מערכת היחסים שהיתה לך עם התלמידיה תאיר ראדה זכרונה לברכה?
ת. היתה מערכת יחסים טובה היינו חברות טובות ולא היו סודות ביננו נפגשנו לבלות יחד זמן פנוי וגם בבית הספר אומנם תאיר למדה בכיתה ח1 ואני בכיתה ח3 אך היינו נפגשות הרבה בהפסקות
ש. ביום המקרה 06/12/2006 פגשת את תאיר?
ת. כן, אני לא כל כך זוכרת את הזמנים, אבל זה היה בשיעורי מתמטיקה פגשתי אותה חיבקתי אותה וקיבלתי ממנה מכתב, סיפרתי על כך בעדות הקודמת שלי ופגשתי אותה באותו יום רק בהפסקה, לפרק זמן קצר
ש. זכור לך האם באותו היום היה על תאיר מכשיר אמ פי 3?
ת. לא זכור לי
ש. איזה סוג של מוסיקה תאיר אהבה
ת. היפ הופ וקצת מזרחית
ש. ידוע לך איזה זמרים או זמרות או להקות תאיר אהבה
ת. היא אהבה להקות וזמרות מחו"ל
ש. את מכירה שמות של להקות או זמרות מחו"ל שתאיר אהבה
ת. אני לא יודעת בשמות אבל אני יודעת שהיא אהבה לשמוע את הזמרת כריסטינה אגילרה
ש. ידוע לך איזה שירים של הזמרת כריסטינה אגילרה תאיר אהבה לשמוע?
ת. אני יודעת שהיא אהבה את השירים שלה והיינו שומעות יחד שירים של הזמרת כריסטינה אגילרה ובמיוחד את השיר "הארט" אני לא יודעת איך כותבים באנגלית הייינו שומעות את זה במחשב ובאמפי 3
ש. ידוע לך האם לתאיר ראדה היה את השיר של הזמרת כריסטינה אגילרה השיר הארט במכשיר האמ פי 3 שלה
ת. לא יודעת
ש. כחברתה של תאיר זכור לך האם תאיר היתה נוהגת לכתוב על הידיים שלה
ת. לעיתים רחוקות הייתי רואה אותה כותבת על היד יותר נכון לא הייתי רואה אותה כותבת על היד אלא הייתי רואה שיש לה כיתובים על היד כמו למשל תאיר באנגלית או רשימה של עמודים

הודעתה הוקראה בפניה ואושרה כנכונה בחתימת ידה


הערת האתר: גם המורה וגם העדה, חתמו על עדות זו.
במידה ומופיעה * כדאי להשוות מול המסמך המקורי

0 Comments

עוד מאותה קטגוריה :

ת/303 עדות פראמדיק איxx בx משx – רישום אנשים אשר הגיעו לטיפול במד"א, סימני דם שנראו מחוץ למרפאה, מציין שדלת התא היתה פתוחה

ראיתי את הנל בפניי וגביתי עדותו כדלקמן: אני פרמדיק במד"א באותו יום האירוע 06/12/2006 בסביבות השעה 19:00* , בערב הייתי באירוע הרצח של הילדה בבית

הפרויקט האמת היום נגיש ופתוח לציבור משנת 2016 ומתקיים במימון עצמי דבר שגורר עלויות רבות של זמן כוח אדם ושעות פיתוח, במידה ואהבתם את האתר ומצאתם אותו תורם לבירור האמת בפרשה הכואבת הזו, שקלו לבקר בחנות שלנו ולתמוך בהמשך פיתוח האתר.

* תומכים רשאים לצפות ולהשתתף בקבוצת דיון עצמאית וסגורה ויקבלו על כך הודעה בדואר האלקטורני.

חומרים נוספים:

חקירת עד התביעה יעקב מלכא (ב – 2006 היה חוקר נוער מרחב חוף, כיום חוקר בימר חוף)

העד, מר י. מלכא: אתה שואל מאיפה באתי עם השיגעון, אז אני מסביר לך שבשביל לרצוח ילדה בת 13 צריך להיות איזשהו שיגעון.
עו"ד י. הלוי: אז למה מגיעה לו הפחתה על הריגה,
העד, מר י. מלכא: אולי היא תקפה אותו, אולי קנטרה אותו, אולי קיללה אותו, אולי זרקה עליו אבנים, אני לא יודע מה היה הוא צריך להגיד מה היה, יש הבדל בין שני הדברים?
עו"ד י. הלוי: זה מאד נחמד שאתה עושה מכולם מטומטמים ואתה חכם.

ת/220 סקיצה ונספח נלווה של התלמיד עגxx אלxx : 'המקום בו נראתה המנוחה עולה במדרגות לקומה ב'.'

12/12/2006מאת: רס"מ אסרף מרדכיהנדון: נספח לסקיצה עפ"י הודעתו של עגוx אלוx מהיום ועפ"י הסבר של הנ"ל ערכתי סקיצה של המיקומים הרלוונטים בהודעתו וסומנו בסקיצה במספרים 1 עד

%d בלוגרים אהבו את זה: